فرمانده انتظامی استان یزد؛

تاکید  رئیس پلیس استان یزد بر همکاری پلیس و مردم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پیشگیری از آسیب­ های اجتماعی با مشارکت مردم و نهادهای ذیربط محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزدگفت: امروزه اهداف و برنامه های ناجا به سوی پیشگیری از آسیب­ های اجتماعی سوق پیدا کرده و این مهم با مشارکت مردم و نهادهای ذیربط محقق می شود.

سردارکاکاوند در جمع معاونان، روسا و فرماندهان پلیس استان یزد ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و مسئولان اجرایی هفته ناجا گفت: برنامه های هفته ناجا به طور مناسبی اجرایی شد که نتیجه آن رضایت مردم و مسئولان بود.

سردار کاکاوند در ادامه، همکاری مردم با پلیس را در پیشگیری از جرایم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات و فعالیت های مطلوب و برنامه ریزی پلیس پیشگیری و عوامل انتظامی، شاهد کاهش جرایم به خصوص سرقت بوده ایم.

  1. وی بر گشت زنی هدفمند گشت های انتظامی تاکید کرد و گفت: پلیس باید با گشت زنی هدفمند و برنامه ریزی شده در حوزه استحفاظی، فرصت هرگونه فعالیت را از مجرمان و تبهکاران سلب کند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امروزه اهداف و برنامه های ناجا به سوی پیشگیری از آسیب­ های اجتماعی سوق پیدا کرده و این مهم با مشارکت مردم محقق می گردد.

وی پیشگیری از آسیب­ های اجتماعی را از اولویت­ های مهم پلیس برشمرد و ادامه داد: جامعه ­ای که با همکاری مردم و نهادهای مرتبط در راه پیشگیری از آسیب­ های اجتماعی قدم بردارد به طور یقین شاهد کاهش جرایم و بزهکاری­ های اجتماعی هم خواهد بود.

رئیس پلیس استان یزد ضمن تاکید بر همکاری پلیس و مردم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی؛ بر لزوم توجه به خواسته های مردم و رعایت حقوق شهروندی نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مشارکت مردم و نهادهای ذیربط

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار